Cluj: După UBER vine și Taxify. „Clujul, în mod clar, este primul pe listă”

Updated on decembrie 7, 2017 Mulți clujeni sunt nemulțumiți de condițiile oferite de companiile de Taxi și caută alternative. După UBER și Taxify, companie de ridesharing, și-a anunțat prezența. „Clujul, în mod clar, este primul pe listă” spune Markus Villig, fondator și director general (CEO) al startupului estonian.

Taxify: „Mai mult decât o aplicație de telefon mobil. Conectăm pasagerii cu cei mai buni șoferi parteneri la cele mai mici tarife. Oricând mergi cu Taxify, facem tot posibilul pentru a oferi o cursă cât mai plăcută și confortabilă.”

Cluj: După UBER vine și Taxify. „Clujul, în mod clar, este primul pe listă” 1

Firmei de ridesharing Taxify îi merge cel mai bine în țările în care oamenii sunt nemulțumiți de opțiunile de transport pe care le au, iar România are un potențial­­­ uimitor pentru această afacere, a declarat, într-un interviu pentru StartupCafe.ro, Markus Villig, fondator și director general (CEO) al startupului estonian care concurează cu Uber în București.

Antreprenorul etonian care și-a deschis afacerea în anul 2013, pe când era în liceu, povestește, în interviul video, că a decis să facă o aplicație pentru transport de persoane în regim de ridesharing pentru că era foarte nemulțumit de serviciile de taxi din orașul său, Tallinn. ”Firmele de taxi luptă împotriva interesului consumatorului” – crede Villig, care susține că uneori firmele de taxi reușesc să covingă și politicieni să pună bețe în roate afacerilor de ridesharing, prin reglementări restrictive.

StartupCafe.ro: Deci le-ai declarat război companiilor de taxi…
Markus Villig: Aș spune mai degrabă că noi ne batem pentru interesul consumatorilor, iar companiile de taxi luptă împotriva interesului consumatorilor.

Cluj: După UBER vine și Taxify. „Clujul, în mod clar, este primul pe listă” 2

StartupCafe.ro: De ce spui asta?
Markus Villig: Pentru că firmele de taxi se luptă doar pentru ce le convine lor. Vor să aibă cât mai puține mașini, pentru a le rămâne lor bani mai mulți, în timp ce aplicațiile de ridesharing vor să aibă înregistrate cât mai mulți șoferi și mașini, pentru ca pasagerii să poată chema o mașină mai repede și mai ieftin. Cred că este evident că noi ne luptăm să aducem clientului un serviciu mai bun, iar firmele de taxi sunt împotrivă.

StartupCafe.ro: Unde plănuiți să vă extindeți în România?

Markus Villig: În mod logic, ne propunem să ne extindem în orașele cele mai mari, unde sunt cele mai bune oportunități să rezolvăm niște probleme de acolo. O altă condiție este ca reglementările să ne permită să ne extindem acolo.

StartupCafe.ro: De exemplu, la Cluj, Timișoara…?
Markus Villig: Clujul, în mod clar, este primul pe listă.
Vezi aici Video:

StartupCafe.ro: Uber, de exemplu, s-au extins la Cluj, Brașov, Timișoara. Intrați în această competiție cu ei, unde se duc, mergeți după ei sau aveți altă tactică?

Markus Villig: Noi mergem în orașele cele mai mari. Că este sau nu altcineva acolo pentru noi este mai puțin important. Ceea ce contează este că sunt orașe mari și ne dau ocazia să aducem valoare acolo și, de asemenea, important este ca reglementările să permită ridesharingul.

error: Content is protected !!