(Last Updated On: November 24, 2016)

Un clujean a transmis astăzi un mesaj companiei Tarom după ce reprezentanții acesteia nu făcut nici un efort să-l informeze că zborul i-a fost anulat. Ultimul mesaj pe pagina de Facebook a companiei era: „Pregătiți pentru un zbor într-o noapte cu stele!”

Pe pagina de Facebook a Tarom, Rares Raducu a scris: “Draga Tarom,
Daca dai faliment, voi fi primul care va aplauda. Azi dimineata la 5.30 in aeroport, coada la ghiseul companiei era cat avionul de lunga. Stiai de aseara ca nu se zboara pentru ca nu aterizase avionul de la Bucuresti, dar nu ai mijloace de informare a pasagerilor, cum ironic, companiile low cost au.

15209151_344950855872458_760349809_n

Penibilul situatiei continua pentru ca zborul BlueAir spre Bucuresti a reusit sa efectueze zborul conform programului stabilit.

Desi am sunat la agentia locala nimeni nu stie nimic pentru ca nu comunicati intre voi, de parca ati fi companie de stat, oh wait!… La pretul cerut si serviciile oferite, ma mir ca ati reusit sa operati zboruri pana acum.

Despre site nu cred ca merita sa mai mentionez ceva. In secolul 21 voi inca nu aveti o aplicatie de telefon pentru check-in sau informatii utile (ultima informatie utila e din 16 noiembrie si face referire la un targ de turism).

O rugaminte pe limbajul vostru. Draga Tarom, auzi!? te rog io mult de tot, retrage-te ca mai mult incurci decat ajuti.”
Mesajul unui calator al Tarom pe ruta Cluj-Bucuresti in data de 24.11.16