Cluj. „Blue Air are departament de relatii cu clientii? Daca da ar trebui dati toti afara. Dar bun simt, respect fata de pasageri?”

Updated on noiembrie 25, 2016 Cei care au vrut să călătorească din Cluj sau spre Cluj cu avionul zilele acestea, au avut parte de neplăceri. Cea mai mare supărare a lor nu o reprezintă ceața ci modul cum companiile aeriene au gestionat întârzierile. Adică fără să anunțe. Ieri vă povesteam aici ce a pățit un pasager cu TAROM (Cluj: “Draga Tarom, daca dai faliment, voi fi primul care va aplauda. Draga Tarom, auzi!? Te rog io mult de tot, retrage-te ca mai mult incurci decat ajuti”), azi vă prezentăm ce s-a întâmplat cu Blue Air.

Pe Facebook, Magnoliu Ion Stan a scris: Aventuri in … ceata. Romania noiembrie 2016.
In ultimele 36 de ore am avut parte de experiente provocatoare. Declansate de ceata de la aeroportul din Cluj (reala, nu acuz pe numeni, este un fenomen care nu poate fi controlat sau eliminat).

15230700_10154832746415087_2839609719779510357_n

Modul in care situatiile sunt gestionate de (unele) companii aeriene, in cazul meu Blue Air si aeroporturi este inadmisibil.

Miercuri 23.11.16 am stat vreo 5 ore in Aeroportul din Cluj, pentru a zbura la Iasi. Zbor de 45′. Nu s-a anuntat nimic, nu a vorbit nimeni cu noi 5 ore. Am ajuns in final la Iasi, la limita pentru eveniment – fara scuze, explicatii.

A doua zi la intoarcere, Iasi – Cluj surprize. Am stat din nou 5 ore in avion. Decent, ceata la Cluj. La un moment dat am pornit. Stiau ca vom merge la Timisoara – nu ne-au spus. Nu au lasat sa se coboare din avion. Am zburat spre Cluj, am survolat de 2 aeroportul si directia Timisoara.

Aici au fost foarte abili. “Nu ramane nimeni in avion, afara vedem ce facem; va asteapta un autocar pentru Cluj”. Am coborat, nimeni nu stia nimic de noi. Nu existam. Nu au sunat pentru autocar – dar au chemat !!?!? jandarmii !?! (Mentionez ca nu am vazut pe nimeni nervos sau sa se certe)

Nu stiu ce s-a mai intamplat. Am facut o echipa cu 4 doamne (3 cunoscute in avion), inchiriat masina si plecat spre Cluj.

Oare Blue Air are departament de relatii cu clientii? Daca da ar trebui dati toti afara. Dar bun simt, respect fata de pasageri?
Noi am fost un caz fericit, erau unii care nu au ajuns la interventii chirurgicale. Sau nu aveau suficienti bani la ei sa se intoarca la Cluj / Iasi.

error: Content is protected !!