Updated on noiembrie 15, 2016 Bucureștiul este unul din cele mai aglomerate orașe din Europa. Din cauza ambuteiajelor timpul de parcurs crește cu 89% dimineața și 41% în timpul zilei, potrivit unui studiu realizat de producătorul de aparate de navigaţie GPS TomTom. Din păcate Clujul nu este departe. Dovadă stau ambuteiajele de pe majoritatea străzilor din oraș. Însă nu există uin studiu să ne arate cât pierdem în trafic. Tu cât stai degeaba în trafic, în fiecare zi?
Cu un buget anual de peste un miliard de euro, Bucureştiul s-a ales, după Revoluție, cu pasajul subteran de la Casa Presei şi cu cele supraterane de la Basarab, Mihai Bravu şi Pipera. Singurul bulevard lărgit cu preţul a zeci de monumente istorice distruse este Uranus, dintre Calea Victoriei si Parlament. Celelalte investiţii promise în diferite cartiere au rămas la stadiul de gogoși electorale, ca şi autostrada suspendată, informează b1.ro.
În schimb la Cluj nu spare măcar o promisiune electorală. Cu excepția unui metrou care sa va constui cândva.
Astăzi, conform Institutului Naţional de Statistică, unul din cinci autoturisme este înmatriculat în Bucureşti.
În lumea largă, trafic rutier mai aglomerat decât Bucureştiul este doar în şase metropole: Ciudad de Mexico, Bangkok, Istanbul, Rio de Janeiro şi Moscova. O realitate alarmantă, cauzată în mare parte de infrastructura rămasă, parcă, în Evul Mediu.
Cele mai puține mașini sunt înmatriculate în Călărași, Vaslui, Botoșani și Teleorman.