Cluj: „Am parcat masina in zona Interservisan. Am introdus 10 lei in automat, mi-a dat tichetul, insa restul de 8 lei nu l-am primit. Automatul mi-a afisat ca restul poate fi ridicat de la sediu”. Cât trebuie să cheltuiești ca să recuperezi cei 8 lei?

Updated on ianuarie 22, 2016 Automatele de plată a parcării din oraș sunt prevăzute cu opțiunea de a da rest atunci când cineva nu are suma exactă, însă acestea nu funcționează totdeauna la parametrii optimi.
Atunci când nu mai are rest de dat, automatul îți trimite un mesaj în care te invită să mergi la sediu pentru a ridica restul de bani. Acest lucru presupune însă timp pierdut și bani cheltuiți, totul pentru a recupera banii tăi.

„In data de 16.01.2016, in jurul orei 15:00, am parcat masina in zona Interservisan , in parcarea cu plata. Am mers la automat pentru a plati suma aferenta stationarii, aceasta fiind de 2 lei. Am introdus 10 lei in automat, mi-a dat tichetul, insa restul de 8 lei nu l-am primit.

Automatul mi-a afisat ca restul poate fi ridicat de la sediu, ceea ce nu e deloc convenabil pentru ca implica deplasarea si cheltuirea unei anumite sume. Precizez ca automatul avea un loc unde scria rest, insa nu a functionat.

[ads2]

In consecinta, va rog sa luati in considerare cele prezentate mai sus si daca e posibil, sa rezolvati problema.”, a scris Cristiu Dalila Ioana, pe platforma domnuleprimar.ro

Advertisements
error: Content is protected !!