Cluj: „”Biletul la control si sa nu trimiti acum mesaj, bine???”, dorind sa-mi ia efectiv telefonul din mana”. Poveste cu doi controlori:

Updated on ianuarie 22, 2016 Controlorii Companiei de Transport Public din Cluj Napoca continuă să se comporte ca niște animale sălbatice scăpate în libertate.
Un clujean, Stancioiu Dan, a povestit, pe platforma domnuleprimar.ro, cum s-au comportat aceste specimene cu el. Acesta se afla în autobuz și avea bilet cumpărat cu SMS, iar în același timp butona telefonul pentru a trece timpul mai ușor.
Cei doi controlori au crezut că, la vederea lor, clujeanul își cumpără repede bilet și s-au năpustit asupra lui.

„Numele meu este Stancioiu Dan-Mihai si doresc sa fac o reclamatie impotriva a 2 controlori care bruscheaza lumea, vorbesc urat cu oamenii si nu se legitimeaza in momentul in care li se cere acest lucru.
In dimineata acestei zile la 8.30 am luat autobusul 46 de la capat Eugen Ionesco.Mentionez ca mereu imi cumpar bilet prin SMS de pe numarul meu de telefon 07565486xx. In aceasta dimineata codul biletului a fost 466822.Totul bun si frumos pana cand ajungem in statia de pe Calea Turzii.Mentionez ca autobsul 46 pleaca la ora 8.30 de la capat Euegn Ionesco asadar trebuie sa fi fost 8.37-8.38 cand am ajuns in statia de pe Calea Turzii.

Cand sunt pe autobus mereu butonez telefonul pentru a-mi trece timpul mai iute.In statia de pe Calea Turzii 2 controlori ai companiei dumneavoastra m-au vazut ca butonez telefonul, au urcat in autobus si unul dintre ei (Osvalth Istvan), s-a repezit la mine si a spus: „Biletul la control si sa nu tirmtii acum mesaj, bine???”, dorind sa-mi ia efectiv telefonul din mana.Totul pe un ton foarte recalcitrant.I-am rapsuns ca mesajul a fost demult trimis si poate verifica acest lucru, dar ca il rog sa vorbeasca frumos si sa nu ridice tonul la mine pentru ca nu mi se pare ok atitudinea asta si telefonul nu trebuie sa mi-l ia pana nu i-l dau eu.

Domnul Osvalth s-a inflamat mai puternic si a inceput sa tipe efectiv la mine ca „am chef de cearta, sa vada mesajul si apoi vorbim”.Dupa ce a verificat mesajul cu celalalt coleg al sau mi-a fost dat telefonul inapoi si l-am rugat pe domnul Osvalth sa-mi prezinte legitmatie pentru ca vreau sa stiu cine mi-a verificat telefonul, mesajul si cine isi permite sa vorbeasca asa cu calatorii.El a raspuns:”Nu-i treaba ta cine-s eu”.

Am insistat si i-am spus ca o sa-i faca reclamatie daca nu-mi prezinta o legitimatie cu numele sau si daca nu-si revizuieste atitudinea, lucru care l-a inflamat mai puternic si a inceput sa tipe impreuna cu celalat coleg, caruia nu-i stiu numele :”daca ai chef de certa hai jos”.La tot acest circ bineinteles ca au asistat si ceilalti calatori, iar cativa dintre ei chiar au luat atitudine

O doamna a coborat cu controlorii in statie la Cipariu certandu-se cu ei datorita atitudinii avute fata de mine.Cearta s-a mutat afara, iar nemultumirea doamnei bineinteles era atitudinea jalnica a controlorilor.Atasat aveti o poza din statia de la Cipariu cu doamna si controlorii.

[ads2]

Mentionez ca m-am simtit umilt de acesti „legiuitori” care se cred zei pe autobusurile CTPului. Eu nu am reusit sa deslusesc numele celor 2 controlori, dar alti calatori au facut-o pentru cel care mi-a verificat biletul si numele lui este Osvalth Istvan.Colegul sau este de aceasi speta vorbind chiar mai urat cu doamna care a coborat in Cipariu.

Mentionez deasemenea ca am calatorit singur, dar dupa incident si alti calatori precum Renata si Radu au venit la mine si mi-au spus ca sunt deacord sa fie citati in aceasta plangere pentru ca nu li se pare deloc normal ce se intampla.

Relatia controlor-calator ar trebui sa fie mai degraba o relatie in care calatorul sa fie vazut ca si client nu ca si supus.

Sunt dispus oricand sa ma duc la sediul companiei daca este nevoie pentru orice lamurire.

Mentionez ca am adresat o reclamatie si celor de la CTP.”, scrie clujeanul în reclamația către primar.

Advertisements
error: Content is protected !!