Updated on decembrie 9, 2014
O agenție de turism din Cluj-Napoca a găsit o metodă inedită de a vinde vacanțe turiștilor. Prin intermediul unui site nou, reprezentanții agențiilor au renunțat să mai vândă pachete de vacanțe, ci personalizează vacanța în funcție de bugetul și ideile turistului.
“Site-ul nostru, wens.ro, nu va conține sute de pachete. Noul site își propune să-i inspire pe cei din grupurile noastre țintă, încurajându-i să ne trimită ideile si bugetele lor, iar noi să le construim vacanțele dupa dorințe și posibilități”, spune Mihaela Călușer, director general al agenției Wens Travel.
Reprezentanții agenției spun că structura noului site a fost gândită pentru a spune povestea locului, aducându-l pe fiecare potențial călător, vizual și contextual, cât mai aproape de spiritul călătoriei. Înainte de a merge propriu-zis în vacanță, turistul poate folosi hărți dinamice, care redau circuitul călătoriei așa cum ar face-o în orice alt Google Map sau Google Street View.
Site-ul prin intermediul căruia turistul poate să își organizeze vacanța ideală este oar primul pas dintr-o serie de schimbări ale agenției, care vor aduce noutăți inedite pe piața de turism din Transilvania.
“Am construit acest business cu sufletul, acum e momentul să trecem de la la prin extinderea și integrarea serviciilor. Toate acestea marchează un moment important în evoluția companiei noastre iar lansarea site-ului este doar un prim pas, ea va fi urmată în 2015 de implementarea unei strategii integrate de comunicare și introducerea de noi produse și servicii, unele dintre ele unice în industria de turism”, mai spune Mihaela Călușer.
Ideea “construirii” de vacanțe personalizate, le-a venit reprezentanților agenției de turism, după ce au făcut un studiu de piață și au aflat că tendința turiștilor e aceea de a merge în vacanțe pe cont propriu,
“Studiul Unlock Research relevă că pentru români, semnificația călătoriei este . Din ce în ce mai mulți români doresc să își construiască și să își organizeze singuri vacanțele, adică să aibă o contribuție personală la crearea lor. De aceea noua poziționare a Wens Travel este să fie un ghid, un consultant dedicat activ si interactiv, care este alături de clienți în procesul de căutare a soluțiilor potrivite dorințelor lor”, spune Aliz Kosza, business strategist și mentor (sursa: voceatransilvaniei.ro)
Printre altele, studiul de piață mai arată că românii pentru care călătoria are sens doresc “servicii cat mai personalizat” și nu “intermediere”. Pe de altă parte, turiștii din categoría premium își doresc o vacanță care să fie numai a lor și nu o “simplă ofertă”.