Updated on noiembrie 6, 2014 Trei tineri antreprenori din Cluj au lansat pe piaţă o aplicaţie, CallerQ, destinată oamenilor de vânzări. Scopul aplicaţiei este să-i ajute pe aceştia să vândă mai mult şi mai bine.
Adrian Lupău, Sergiu Bologa şi Marius Şerban au experienţă de ani de zile în sotware, tehnologii web şi aplicaţii mobile, iar primul dintre ei are în spate o carieră de 12 ani în vânzări pentru firme ca RCS&RDS, Siemens sau Vodafone.
„CallerQ ajută oamenii de vânzări să identifice oportunităţile care aduc vânzări concrete”, spune Adrian, conform wall-street.ro.
CallerQ este dezvoltată pe modul de lucru al agenţilor de vânzări, iar Adrian spune că aplicaţia îl întreabă pe utilizator, după ce dă un telefon de vânzare, când ar fi bine ca acesta să revină cu un al doilea telefon şi ce a discutat cu respectivul client. (sursa: voceatransilvaniei.ro)
Antreprenorii spun că cea mai mare provocare e faptul că agenţii de vânzări nu au smartphone-uri, ci folosesc telefoanele pe care le primesc de la companiile pe care lucrează şi pe care nu se pot instala aplicaţii mobile.
Investiţia în aplicaţie se ridică la aproximativ 30.000 de euro, potrivit wall-street.ro, însă pentru o lansare globală a aplicaţiei e nevoie de încă pe atât.
Scopul celor trei antreprenori din Cluj este să ajungă la 10.000 de utilizatori plătitori, ceea ce le-ar duce practic şi primul milion de dolari.