Clujul, nod aerian de marfa. Lucrarile la infrastructura ar urma sa inceapa peste doi ani

Updated on octombrie 14, 2014

O legătură subterană cu cea mai apropiată linie de cale ferată şi un terminal cargo. Sunt două elemente care îi lipsesc Clujului pentru a putea deveni nod aerian de marfă în România.

avion-marfa

Studiile de fezabilitate finanţate cu două milioane de euro din fonduri europene pentru acestea au fost finalizate după 12 luni de muncă.

Lucrările la terminalul cargo din incinta aeorportului din Cluj-Napoca, dar şi la legătura subterană cu cea mai apropiată linie de cale ferată vor începe în cel mult doi ani de zile. Terminalul cargo ar ajuta Clujul să-şi dezvolte serviciile de marfă, în timp ce o legătură cu calea ferată va fi utilă pentru cei un milion şi jumătate de pasageri care ar folosi aeroportul, până în 2020.

În plus, în următorii zece ani, autorităţile clujene şi-au mai propus să construiască în zona aeroportului o staţie CFR dar şi un hotel cu 75 de camere. (sursa: digi24.ro)

De-a lungul timpului, aeroportul din Cluj nu a fost scutit de scandaluri. Procurorii DNA susţin că o platformă de parcare pentru avioane a fost executată de firma omului de afaceri Ioan Bene fără să fie organizată licitaţie.

Advertisements
error: Content is protected !!