Updated on octombrie 8, 2014 O tânără din Cluj reclamă service-ul Orange pentru că i-a stricat mai tare telefonul, în loc să îl repare.
Reclamanta şi-a dus telefonul la reparat, la magazinul Orange din Piaţa Unirii, în urmă cu circa două săptămâni pentru că i se închidea constant. Când s-a dus să-l ia, a avut o surpriză de proporţii, scrie portalul clujust.ro.
„Acum aproape două săptămâni a fost nevoie să trimit smartphone-ul în service, întrucât, la Cluj, constataseră că avea o defecțiune la baterie. Am lăsat telefonul în stare perfectă, uzură normală, după cum precizase angajatul Orange în procesul verbal de predare-primire și urma să fiu anunțată care e problema. (sursa: Ziua de Cluj)
După câteva zile am fost sunată de cineva de la call center-ul Orange, care mi-a spus că s-au activat senzorii de umiditate și că nu îmi vor repara telefonul pe garanție. E inutil să mai spun că iPhone-ul în cauză nu luase niciodată contact cu apa. Soluția pe care mi-au oferit-o a fost să cumpăr un telefon nou de la ei, la un preț mai mare față de cel cu care îl achiziționasem pe al meu, cu aproape un an în urmă”, povesteşte Patricia.
Tânăra s-a dus la ghişeul Orange pentru a-şi lua telefonul nereparat. Acesta era însă într-o stare mai proastă decât îl lăsase. „Mi-am văzut iPhone-ul într-o stare deplorabilă, cu carcasa desfăcută și murdar. Când i-am spus că e inadmisibil așa ceva, pentru că le-am lăsat telefonul într-o stare bună și îl primesc înapoi în ultimul hal, mi-a răspuns, cu un zâmbet larg, că acumulatorul s-a umflat și că din această cauză nu a putut fi închis”, spune revoltată proprietara telefonului, care a depus plângere la Protecţia Consumatorilor după acest incident.de mihai
„Am avut aceeaşi problemă, la acelaşi Orange Shop/Service. Nici telefonul meu nu a fost scăpat în apă. Norocul meu a fost că era un telefon ieftin”, relatează şi Mihai, un cititor al ZIUA de CLUJ.