(Last Updated On: March 13, 2014)

Un magazin online al unui clujean oferă reduceri inedite cititorilor. Reducerea, care este de 10%, vine într-un mod: poţi fie să laşi un comentariu la un articol vestimentar de pe site şi să spui cu ce carte l-ai asorta pe acesta, fie poţi să ai poză de profil pe Facebook cu tine citind o carte, să ai un „book selfie“.

Primăvara vine la Cluj şi cu o campanie inedită de reduceri la haine. Un clujean şi-a lansat de puţin timp un magazine online care oferă reducere de 10% dintre preţul iniţial dacă cel care doreşte să cumpere haina are fie ca poză de profil pe facebook o imagine cu el citind o carte, o „book selfie“, fie lasă un comentariu pe site-ul magazinului online la articolul pe care vrea să-l achiziţioneze şi spune cu ce roman ar asorta respectiv îmbrăcăminte.

Primăvara vine la Cluj şi cu o campanie inedită de reduceri la haine. Un clujean şi-a lansat de puţin timp un magazine online care oferă reducere de 10% dintre preţul iniţial dacă cel care doreşte să cumpere haina are fie ca poză de profil pe facebook o imagine cu el citind o carte, o „book selfie“, fie lasă un comentariu pe site-ul magazinului online la articolul pe care vrea să-l achiziţioneze şi spune cu ce roman ar asorta respectiv îmbrăcăminte.

„Am fost convins să fac această promoţie de către Victor Miron, iniţiatorul campaniei de promovare a lecturii Cărţile pe faţă“, spune Horia Bălan, proprietarul magazinului online de haine Horifashion.

carte

 

Comentariile pe care le lasă oamenii la obiectele vestimentare pentru a primi reducere nu trebuie să respecte anumite tipare.

„Poţi să spui că ai asorta o pălărie cu o carte cu Sherlock Holmes pentru că eşti de părere că acel personaj ar purtao sau poţi să spui că la acea cămaşă ar merge o anumită ediţie a unei cărţi deoarce crezi că sar potrivi cromatic.

Ce e însă important e să laşi comentariu chiar la articolul la care vrei reducere, să pui un link şi spre o poză cu cartea pe care o asortezi acelei haine şi să adaugi şi codul #cartilePeFata“, adaugă Victor Miron.

Cei doi tineri au consultat şi părerea unui blogger despre ce idee le-a venit. (sursa: adevarul.ro)

„Să introduci cartea în vestimentaţia ta e un mod excelent de a face o declaraţie publică despre propriul tău stil şi despre propria ta personalitate. Poate fi chiar un element de sprezzatura“, spune Laci Nagy, blogger de stil. Această promoţie face parte din campania de promovare a lecturii „Cărţile pe faţă“, iniţiată de Adela Mureşan şi Victor Miron prin care se fac mai multe acţiuni neobişnuite ca să convingă oamenii să pună mâna pe o carte.