(Last Updated On: January 8, 2014)

Transformarea străzii Mihail Kogălniceanu în pietonală se află în stand by din cauza lipsei soluţilor privind parcările, după ce, ca urmare a nemulţumirilor locuitorilor din zonă, s-a renunţat la ideea de a construi un parking subteran, iar soluţia propusă de primarul Emil Boc, privind construirea unui parking pe strada Avram Iancu, nu este deocamdată posibilă din cauza problemelor legate de proprietatea terenului.

kogalniceanu

“Lansarea concursului de idei este condiţionată de problema parcărilor. Toată lumea este de acord ca strada să fie pietonală, dar a apărut o problemă în ceea ce priveşte parcările subterane. Din punct de vedere urbanistic s-ar dori ca maşinile să rămână în afară, de aceea ar fi potrivite locaţii precum zona Cimitirului sau strada Avram Iancu”, a explicat Szabolcs Guttmann, preşedintele OAR, filiala Transilvania, citat de monitorulcj.ro

O altă soluţie ar putea fi, potrivit preşedintelui OAR, Szabolcs Guttmann, construirea unor parcări în zona stadionului şi a sălii polivalente: “Dacă acolo sunt 1.000 de locuri de parcare care să fie legate de centru prin mijloace de transport în comun s-ar putea rezolva situaţia şi în acest mod”.

 Modernizarea strazii Kogalniceanu are ca scop punerea în valoare a unei strazi cu un important fond cultural pentru oraşul Cluj Napoca. Mai mult strada Kogălniceanu este ultima stradă cu arbori maturi din centrul istoric.