„Cum e posibil ca într-un oraș așa frumos cum e Clujul, să avem așa oameni răi?” Vezi ce ar fi făcut un șofer CTP:

Updated on mai 22, 2017 Un șofer CTP este acuzat că le-a închis ușa în nas unor doamne dintre care una paralizată. Nu este primul gest de „nesimțire” sesizat de clujeni.

Pe platforma domnuleprimar.ro, Maria i-a scris lui Emil Boc: „Domnule primar, cum e posibil ca intr-un oras asa frumos cum e Clujul, sa avem asa oameni rai? Astazi in jurul orei 13:00, in statia de pe Campului (Manastur), soferul autobuzului 19 ( un tinerel mai slab) s-a comportat ca un nesimtit cu doua doamne.„Cum e posibil ca într-un oraș așa frumos cum e Clujul, să avem așa oameni răi?” Vezi ce ar fi făcut un șofer CTP: 1

Una dintre cele doua l-a rugat pe sofer sa astepte putin (era vorba de cateva secunde) pentru a urca si mama ei ( o doamna mai invarsta si paralizata pe o parte care se grabea sa vina).

Acesta le-a inchis usile in nas si le-a spus : hai doamna ca n-am timp! Si a plecat. Nu e primul caz de acest gen pe care il vad..de la soferii de autobuze/ tramvaie/ etc. pana la controlori majoritatea sunt lipsiti de bun simt.

V-as ruga daca se poate sa se rezolve aceasta problema. Sa fie angajati oameni mai cu scoala. Multumesc anticipat!”

Tot pe această platformă de sesizări, LCH a scris: „Cu aceasta ocazie as vrea sa va felicit ca incercati sa obtineti pentru orasul nostru mult ravnitul tittlu de “oras smart”.
Problemele insa am impresia ca depasesc completamente primaria Cluj, si aici as vrea sa fac referinta direct la bornele CTP.

Nu stiu cine le gestioneaza si nici ce atributii ar trebui sa aibe firma respectiva platita din banii nostri, cert este ca de cateva luni in sir avem enorme probleme cu achizitionarea titlurilor de calatorie CTP.

Ultima aventura a fost azi 21.05.2017 , am pornit dis de dimineata sa reincarc un card de calatorie, patru locatii vizitate degeaba….IRIS, PRIMAVERII, GARA, GRIGORESCU CAPAT. Niciuna din aparatele amintite , ori nu erau in functiune, ori erau “inghetate”, sau cel mai rau cel din grigorescu capat cu cititorul de card care e rupt de cateva luni, dar nimeni nu s-a obosit s-o repare.

Asa ca ne-am dus pe Calea Floresti vis a vis de Penny….am fost foarte multumiti…procesul a functionat pana la momentul platii…si de acolo zero….chitanta cu “suma de recuperat”, acelasi mesaj pe care le-am avut ultimele 4 luni.

Si in aceste conditii ma intreb eu cetatean platitor de daruri, de ce eu ar trebui sa ma duc sa ma “explic” la CTP, de ce nu ei vin la mine sa-si ceara scuze ca acest sistem nu functioneaza si nu este competitiv?

Toate acestea achizitionate si din banii mei. Va rog pe aceasta cale sa ne comunicati masurile prin care contati sa rezolvati aceasta problema jenanta, intr-un oras in care orice firma informatica de cel mai jos nivel ar putea rezolva aceasta problema (ca firme informatice avem slava domnului, si avem un nivel impressionant, mai putin la nivelul subcontractorilor primariei din pacate)”

[feedzy-rss feeds=”http://tiribomba-romania.info/category/top/feed” max=”1″ feed_title=”yes” target=”_blank” title=”200″ meta=”no” summary=”no” thumb=”yes” size=”100″ ]

error: Content is protected !!