„Strada Donath a devenit carpa de legatura dintre Cluj si Floresti. Trafic intens, mai ales in capatul Grigorescului, unde nimeni nu are un plan de urbanistica, toata lumea construieste BLOCURI PE CAMPII dar fara infrastructura, fara drum cu 2 benzi, fara trotuar”

Updated on martie 17, 2017 Traficul intens din Cluj Napoca se extinde în toate cartierele orașului. Cum str. Tăietura Turcului este singura legătură dintre Baciu și cartierul Grigorescu și pe mai departe spre mall-ul Vivo și Florești, traficul din acest cartier devine tot mai greu de suportat

Pe platforma domnuleprimar, un clujean a scris:

„Strada Donath a devenit carpa de legatura dintre Cluj si Floresti. Trafic intens, mai ales in capatul Grigorescului, unde nimeni nu are un plan de urbanistica, toata lumea construieste BLOCURI PE CAMPII dar fara infrastructura, fara drum cu 2 benzi, fara trotuar” 1

(foto: ziardecluj.ro)

„Buna Ziua. Strada Donath a devenit carpa de legatura dintre Cluj si Floresti. Trafic intens, mai ales in capatul Grigorescului, unde nimeni nu are un plan de urbanistica, toata lumea construieste BLOCURI PE CAMPII dar fara infrastructura, fara drum cu 2 benzi, fara trotuar…soferii trec pe langa tine cu 80 la ora. unde exista un pic de trotuar, sunt parcari….legale….locul pietonului este pe strada. Indicatoarele nu au sens pe strada aia, degeaba puneti ca nu rezolvati nimic.

E o situatie dificila de rezolvat dar va rog vorbiti cu primarul Florestiului sa gaseiti o solutie urgenta!!!!!!”

Un alt clujean îi propune mai multe soluții primarului pentru fluidizarea traficului din cartierul Mănăștur, un alt cartier înghițit de mașini.

„Stimate domn primar,
Cu tot respectul, dupa cum bine stiti, aglomeratia in Cluj Napoca pare a fi tot mai mare pe zi ce trece. Astfel as vrea sa fac niste propune pentru o fluidizare a traficului, in cartierul Manastur, pe strazile Primaverii si Izlazului, incepand de la statia Minerva spre statia Izlazului.

Personal, nu agreez ideea ca niste masini parcate ilegal pe carosabil, uneori lasate in acelasi loc zile intregi, sa ocupe astfel o banda , iar participantii la trafic sa fie nevoiti sa se “inghesuie” pe celelalte benzi disponibile, sporind aglomeratia .

Propun urmatoarele pe sensul de mers: Statia Minerva -> Statia Izlazului

Strada Primaverii
Masinile parcate pe prima banda, dupa statia Minerva, (dupa iesirea din parcarea supraetajata) pana la inceputul strazii Izlazului, fac ca 2 benzi sa fie una. Aceste masini trebuie ridicate si amendate pana cand nimeni nu isi va mai lasa masina astfel.

„Strada Donath a devenit carpa de legatura dintre Cluj si Floresti. Trafic intens, mai ales in capatul Grigorescului, unde nimeni nu are un plan de urbanistica, toata lumea construieste BLOCURI PE CAMPII dar fara infrastructura, fara drum cu 2 benzi, fara trotuar” 2

Strada Izlazului ( acelasi sens de mers V-E)
Parcarile diagonale de dupa trecerea de pietoni de la inceputul strazii sa fie inlocuite cu parcari laterale, astfel prima banda va putea fi folosita corespunzator.
Masinile parcate pe prima banda ( de la intersectia strazii Izlazului cu Mehedinti, spre sensul giratoriu) sa fie ridicate, astfel se va putea creea inca o banda ( a treia pe acest sens de mers) pana la sensul giratoriu, loc de unde se disperseaza traficul.

„Strada Donath a devenit carpa de legatura dintre Cluj si Floresti. Trafic intens, mai ales in capatul Grigorescului, unde nimeni nu are un plan de urbanistica, toata lumea construieste BLOCURI PE CAMPII dar fara infrastructura, fara drum cu 2 benzi, fara trotuar” 3

Strada Izlazului( sens de mers E-V )
Incepand de la statia Izlazului ( pentru nr. 43,43B..) masinile parcate diagonal fac din 2 benzi doar una. Aceste parcari diagonale continua pana la intersectia Izlazului cu straduta Ion Mester, restrictionand prima banda. Toate aceste parcari diagonale sa fie parcari laterale, eliberand prima banda.

Domnule Primar, avand in vedere ca liniile importante de troleu (25,6,7,1) + locuitorii cartierului Manastur + o mare parte a locuitorilor din Floresti trec pe aceasta ruta zi de zi, propunerile de mai sus ar scurta timpul deplasarii pe acest sector. Nimic de mai sus nu necesita un mare efort de organizare, fiind usor de implementat.”

error: Content is protected !!